-
Oq nilufarlar yurtida
Yozuvchi Grigoriy Petrov Yevropa bo‘ylab sayohat qilib, turli xalqlar hayotini o‘rganadi. Uning mashhur kitoblaridan biri “Oq nilufarlar yurtida” 600 yil mustamlakachilikda yashagan fin xalqining qanday oyoqqa turgani haqida hikoya qiladi. Yozuvchi 1900 yillarda Finlandiyaga qilgan sayohatlari davomida o‘zini anglayotgan, hayotini yaxshilashga urinayotgan finlar bilan suhbatda bo‘lgan. Uzoq yillar Shvetsiya va Rossiyaning qarami bo‘lgan Finlandiya 1917 yilda o‘z mustaqilligini e’lon qiladi. Kitobda shu davrgacha bo‘lgan hayot haqida so‘z boradi. Asarda odamlar hayotini yaxshilashga bel bog‘lagan qahramonlar va ular tutgan yo‘llar haqida bayon qilinadi.
-
Boy va Kambag'al odamlarning fikrlash strategiyasi
Inson fikrini yaxshi tomonga o‘zgartirganda o‘sadi. Insonni faqat komil bo‘lishga intilmagan inson esa hech narsaga arzimaydi.
-
Men va Pul
Kitob pul sizga ishlashi, siz pulga ishlamasligingiz uchun nima qilish kerakligini tushunishga yordam beradi.
-
0 dan boshlangan biznes. Lean Startup uslubi
„Nol"dan boshlangan biznes" kitobi tadbirkor qanday qilib muvaffaqiyatli biznes yaratishi haqida emas. U aynan biz qiladigan hamma narsani yaxshilashni o‘rgatadigan biznes haqidagi kitobdir.
-
Boy ota, kambag'al ota
Har kim oʼz farzandiga bilganicha taʼlim-tarbiya beradi. Bu borada hammaning oʼz qarashi bor. Аmmo kelajak kimning yoʼli toʼgʼriroq ekanini, albatta, koʼrsatadi.
-
Moviy ummon strategiyasi. Raqobatchilarsiz bozorni topish yoki yaratish strategiyalari
Har bir tadbirkor, rahbar va menejer o‘qishi shart bo‘lgan kitoblar bor. Ulardan biri «Moviy ummon strategiyasi. Raqobatchilarsiz bozorni topish yoki yaratish strategiyalari» kitobi hisoblanadi.
-
Dunyoning eng buyuk savdogari
Og Mandinoning millionlab nusxada chop etilgan kitoblari uni insoniyat taraqqiyoti muammolarini yechishga harakat qilgan buyuk yozuvchi sifatida dunyoga tanitdi.
-
Baxt yetkazish. Milliard dollarlik internet do'koni tarixi
“Zappos” onlayn savdo kompaniyasini o‘zining korporativ madaniyati, qadriyatlari bilan noyob kompaniyalardan biri sanaladi, ayni shu xususiyatlari tufayli u yuqori sur’atda o‘sdi. “Zappos” “Fortune” jurnalining 2009 yilda e’lon qilgan “Ishlash uchun eng yaxshi kompaniyalar” ro‘yxatidagi debyutini yuqori reyting bilan boshladi. Xuddi shu yili uni «Amazon” 1,2 milliard dollardan ortiqqa sotib oldi.
-
Yuqumlilik. Mahsulot va g'oyalar qanday ommalashadi
Mahsulot va g‘oyalarning tilga tushishi va ommalashuvi sababi nimada? Nega ba’zi ma’lumotlarni odamlar bir-biriga ulashadi? Nima uchun ayrim mish-mishlar epidemik xususiyatga ega?